Postura correcta para ler

É unha condición natural a pérdida de capacidade para ver correctamente de cerca según cumplimos anos. Os síntomas podense ver aumentados se non adoptamos uns patróns de lectura axeitados. Estos consellos son válidos para calquer idade e partindo de que o lector posúe unha corrección óptica axeitada para a tarefa que quere realizar.

Resumimos aquí un artigo recomendación da 6ª Delegación Regional del CNOO (Galicia) onde se explican as consecuencias de adoptar malos hábitos de lectura.

El Colegio de Ópticos-Optometristas de Galicia ofrece una serie de recomendaciones a la hora de leer para proteger correctamente el sistema visual. Manifiesta que la iluminación debe ser ambiental y si es posible conseguir una estancia totalmente iluminada. De igual forma, la temperatura, la humedad y la ventilación de la sala también deben ser las adecuadas para favorecer una lectura cómoda y agradable.

Sobre los tiempos de lectura, recomienda leer a intervalos de unos treinta minutos, con descansos de cinco entre cada sesión, para favorecer la concentración y no provocar un esfuerzo continuo al sistema visual.

En materia de ergonomía es recomendable adoptar una postura cómoda para no forzar la espalda y cuello. No se debe leer de lado o acostados boca abajo.
Girl-reading-book-
La distancia de lectura es otro de los aspectos importantes. Los ópticos-optometristas recomiendan adoptar la distancia de Harmon, desde el codo hasta la primera articulación de los dedos, ya que menores distancias suponen un sobreesfuerzo visual innecesario. Lo ideal es que el plano de lectura tenga unos 20º sobre la línea horizontal.

[…]

Además, creen necesario educar correctamente a los niños para que aprendan a leer siguiendo las pautas de una buena higiene visual. Al tener la pantalla iluminada, muchas personas leen a oscuras provocando un estrés visual innecesario.

Estos consellos xeráis axudaránche a sentirte máis cómodo ao ler. Ilustramos este artigo con lector de libros dixitáis para indicar que normalmente non se diferencia entre estos e os “tablets” en canto ao cansancio que provocan, pero son dispositivos con un funcionamento totalmente distinto e os e-readers (lectores de tinta electrónica) cansan tanto a vista como un libro calquera, pois non funcionan emitindo luz, se non reflexándoa como as páxinas de un libro en papel.

Non deixes de ler
Non deixes de disfrutar da lectura, consulta os teus problemas.

Resultouche útil este artigo? Non deixes de compartilos nas túas redes sociáis pulsando nas iconas de abaixo. Grazas.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*